typ så inatt!



Hörni, jag åker inatt. Flyg --> Los Angeles.
Fyfan vad jag ska ha det kul, kan ni förstå?
Igår sa jag att jag inte kommer sakna någon, o jag tänkte faktiskt så.
Men igår insåg jag så mycket, jag kommer sakna vissa speciella personer. Och dom vet självklart vem dom är.
Jag ska försöka blogga när jag är där borta (det kommer jag nog göra).
Jag kommer nog blogga innan jag sticker om jag hinner.
Jag är nervös.. Tänk så känner jag mig så hemma där?
Det ska bli sååå skönt att komma till ett helt nytt ställe och se så många ansikten jag aldrig sett förr.
Ska skämma bort mig själv med skor och söta klänningar.
Ska sola och bada, ska festa, ska leva mitt liv. Ska göra så mycket jag inte kan göra här.
Oh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0