Trött

heej, orkade inte blogga igår, på en timme skrev jag 7 sidor om Hitler och hans historia typ. Skitbra och blev nyss klar och det blev 10 sidor, good job! wio..
Har alltid varit intresserad av Hitlers tid så jag valde ju såklart att skriva om honom.
Han är faktiskt sjuk i huvudet, mer än vad jag trodde haha...
Besviken på vädret idag, det var inte varmt. Tyckte inte jag iallafall, det bara blåste.
Någon som var på stranden? Frös ni inte?
Gick till skolan för möte med engelskläraren sedan till mediegymnasiet, satt med B och kollade på medan hon gjorde klart sin uppgift sen åkte vi till stan och åt på Burger King.
Senare träffade jag mamma och vi gick runt lite sedan hemmåt.
Ska egentligen vara på 2 kompisars student nu men har så pass ont i kroppen så jag stannar nog hemma. Grattis S och V! =)
Denna veckan kommer vara så sjukt rolig med alla studentfester!!!
Puss


Kommentarer
Postat av: catharina

åhh jag älskar asos kläder och skor :P

Btw kika in tävlingen

http://catharinamodell.blogg.se/category/ingelita.html

2008-06-04 @ 12:11:03
URL: http://www.catharinamodell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0