DisneyLand!

Igar var vi som sagt i disneyland! Ohhh vi gick 12timmar bokstavligen alltsa. Har aldrig fatt den varken i mina fotter och ben av att ga. Observera att jag hade vanliga skona platta skor. Det ar nagat som har hant i min fot at sidan. Hemsk kansla, nastan sa att jag haltar. Vi decka direkt nar vi kom hem pa kvallen eller natten.
Det var sa sjukt kul men koerna var sa sjukt langa. Jag sag Mickey Mouse hihihi bebiiss vi fotades och han skrev sin signatur pa kortet jag kopt, sa javla sotttt!! Sag aven pinocchio Eller hur han stavas, piff osv dom flesta sag jag pa paraden. Det var sa annorlunda, verkligen som om man sjalv var en disney figur haha, man levde sig in i allt. Disney land ar perfekt for mig for jag ar sa barnslig innerst inne!!! Akte jattemanga karuseller. Fyrverkerierna var skitfina oxa.. Ohhh jag alskar det har, ni kanske nt orkar lasa att jag skriver hur mkt jag alskar USA men i do. Disney land var PERFEKT! Alltid velat aka dit ju. Alskar disney sa pass mycket att jag kopte mimmi orhangen och en sot mimmi ring. Och en jattesot armand med mickey, mimi, langben och nagra till hangandes pa. Kande mig som ett litet barn hihi.
Akte en skiitcool karusell, en stor berg o dal bana inomhus! Och det enda du sag medans du akte var stjarnor, det var kolsvart dar inne sa det var som att du typ flog igenom alla stjarnor. Och den akte jattesnabbt och plotsligt svangde. HAha sjukt faktiskt att min mamma och pappa alskade den.

Idag har vi bara slappat vid poolen, badad och solat. Fatt jattemycket farg haha! Och ikvall ska vi nog pa bio.
Wiee, ar jatteglad, det ar sa skoont att vara borta fran alltttt!
JAg saknar mina nara och kara jattemycket.

Hade en konstig drom inatt. Du kommer fan aldrig ur mitt huvud. Jag ar sa javla trygg hos dig. Jag hatar det.

Oh, har atit jattemycket donuts. Mina mage putar utat!!!! omg blaaa

iallafall, ska fortsatta lyssna pa mitt hjarta chris brown och sjunga hogt och bara vara lycklig. puss

Kommentarer
Postat av: ajnaz

Ah blir helt glad när jag hör så mycket du trivs :D Ha så jättekul babe, ta vara på tiden du har där borta till MAX ! pusssssssssss på dig!

2008-06-29 @ 03:55:54
Postat av: daniella

aaaahh! jag e så avis på dig just nu..Jag älskar oxå disney. vill meee dit och besöka disney dääär. Fan gumman visste du skulle trivas bra där. hoppas du får meeer kul, u deserve it babes!

2008-06-29 @ 04:06:29
URL: http://amoryodio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0