Bloggis

God kväll bloggis!

Hur mår ni? Sommarlovet börjar idag för det flesta! Mitt börjar imorgon men egentligen började mitt för 3 veckor sen.
Vädret har svikit oss. Jag hatar det, jag blir deppig! Vi hade precis börjat tro på sommaren och riktig sommarlov men så sket det i sig.
Iallafall, jag krockade nästan idag med bilen när jag övningskörde. Mycket bra jobbat Tannaz.
Blev riktigt rädd eftersom det var i en idiot rundell! Men jag klarade det wiho..

Vad ska man ha på sig imorgon på avslutningen? Vädret är ju kaos man vet ju inget passande, tänk så ösregnar det?
Vi hade till och med planerat att äta på gränden (jättefin & God resturang) efter avslutningen i det "fina vädret" men icke sa nicke. Men vi kommer nog ändå äta där om det inte är för kallt eftersom det typ är "utomhus men ändå inte".

Hörreni, jag åker om exakt 2 veckor. Idag om 2 veckor sitter jag på planet och typ halvgråter och kanske dödar mig själv med sömntabletter. Nej skoja (hoppas jag?).. Wish me luck!!
Jag är ändå halvt rädd för att vara i USA, vill ni veta varför?
Tänk så är jag född att bo i USA? Tänk så märker jag att hmm, USA det är egentligen här jag ska bo och leva mitt liv, det är här jag ska dö.
Tänk så får jag ångest? Och aldrig vill tillbaks till Sverige igen. Mamma kommer ångra hela resan om det blir såhär haha! Jag ska aldrig säga aldrig, tänk så är det ment to be.
Det skrämmer mig, mina vänner vet hur jag är när det gäller min framtid.
Los Angeles snaaart..


Kommentarer
Postat av: Nicole Galvez

SV: Tack så mkt :)

2008-06-11 @ 20:43:58
URL: http://nicolegalvez.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0