Mjaa

Har varit hemma i 5 dagar.. känns som ett helvete.. Det gör det faktiskt.. USA var jag, USA var/är för mig.. Min livvstil, min framtid. Har redan planerat hela min framtid. Det kommer gå!

Jag har varit så extremt seg med bloggen. Har haft för mycket i huvudet, hoppas ni som läser fortfarande följer :P haha..
Hmm..vad har jag gjort? jag har tänkt sjukt mycket, träffat nära&kära, hittat på saker.
Jag är supertrött, ska lägga mig snart.. hoppas på bra väder imorgon kan svänga förbi bo01 om jag hinner eller vakna tidigt eftersom jag har vaknat kl 3 nu i 3 dar i sträck. Missar halva dagen, ångest..

Har shoppat ihjäl mig. Vill ni jag ska visa alla mina skor? :P haha

Kommentarer
Postat av: Daniella

eehhh jaaa, shoooww em babe!

2008-07-27 @ 15:25:13
URL: http://amoryodio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0