ångest

Vilken ångest av att vakna klockan 1 varje dag. Det är en vana! Att vakna klockan ett är tidigt för mig. Men innerst inne känner jag ångesten. Typ nu. Mina vänner bad mig följa med till falsterbo för att sola och bada. Men dom skulle gå typ "nu".. Jag hade precis vaknat. Men jag vaknade faktiskt kl 7 helt pigg. Jag märkte att mamma inte hade sagt hejdå till mig, vilket hon gör varje dag innan hon drar till jobbet. Fastän jag sover när hon gör det så vet jag det ändå. Jag gick ner och såg att hon sov helt djupt haha. Väckte henne haha så söt! Väckarklockan hade inte ringt, min lilla mami :)..
Hon skynda sig iallafall och stack. Jag var sjukt pigg, men vad ska jag göra uppe klockan 7? Tvinga mig själv att somna om.
Iallafall nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra i detta bra väder. Jag vill fika, typ?
Jag vet inte..

Vad kan man göra i malmö?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0