The-Dream!

Hejsan! Hoppas ni mår super! Själv är jag trött som fan och har jätteont i huvudet.
Igår var jag i stan för att lägga undan dem rosa skorna som jag skulle köpa men det var sista paret och dom är så elaka att man inte får lägga undan de sista paret fastän jag skulle ha dem 100%! För jag hade inte pengar just den dagen! Så irriterande, kan lova att dem är helt slut! Får väl leta i någon annan stad.

Kom nyss ut ur duschen, sitter här framför datorn och lyssnar på musik och tänker lite om allt möjligt.
Bland annat min framtid.. Vad vill jag göra om några år? Alltså jag har inte en endaste aning. Joo, jag vill bli känd? Men vem vill inte det? Jag önskar att jag kunde sjunga haha! Så då får de ju bli skådespelerska på något sätt.
Äsh tar allt som det kommer, är så förvirrad! Ge mig tips höhö..

 Jag saknar min färg! Turkiet är så skönt och avslappnande!
Vill ha sommar, Sommarlov, Sola, Bada, Festa, Umgås, Slappna av, Busa,  allt möjligt!
Min resa till USA kommer nog vara sjukt bra! längtar jättemycket.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0