Hey!

Igår fira vi björn som fyllde 17, grattis ännu en gång.
Tiden går jättefort man hinner nästan inte med..
Oh nu har jag faktiskt sett Ne-Yo och Akon snart Chris Brown (världens lyckligaste!!!).. Vill också se Rihanna men det är i Sthlm och det är precis dagen innan chris så jag vet inte om det är så bra idé.
Föresten så säljer jag 2 biljetter till Chris Brown i Sthlm för 500 (båda då) så säg till!
Har köpt mycket snygga skor från Fields som ligger i Köpenhamn
 
Så väärt priset! Älskar skor man tröttnar aldrig!
Och har äntligen hittat dem örhängen som jag velat ha (som agnes hade på MQ reklamen i julas) fast dom är tillfälligt slut. Jag väntar :)
Skriver imorgon, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0