Hejsan

Hoppas ni mår super, själv mår jag (är jag) förvirrad, haha om man kan säga så!
Jag hade en underbar men samtidigt äcklig dröm. Orkar inte gå in på det nu.
Seg uppdatering, japp. Jag har förklarat varför, hoppas ni förstår.
Igår var jag faktiskt på kalas hos D. Vi firade hennes lillasyster som blev 10 år. Så jag var där och hjälpte till och firade henne, mysigt och kul haha. Speciellt när jag fick en tårtbit kastad i mitt huvud av en 9 åring.
Efter kalaset gick vi och fikade med några andra vänner. Ja som vanligt klumpiga tannaz tappade hon sin ena marshmallow på sina nytvättade favobyxor. Det blev ju värsta fläcken haha.. Så jag fick springa in på toaletten och hälla vatten på det. När jag kom ut skrattade dom ihjäl sig för att enligt dem såg det ut som om jag hade kissat på mig. Dom är sjuka för det gjorde det inte, dem ville bara skämma ut mig. Och min vän Caroline ska alltid få mig att bli panikslagen för olika anledningar, vilken det var igår är inte så viktigt haha. Älskar dem ändå..



Ny bild på mig
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0