Godmorgon

Vaknade av ett sms från A där det stod "Haha du borde kolla på femman nu!". Mina ben rörde sig direkt framför Tvn och jag satte på den. Så skönt att vakna av Chris Brown på Tvn, speciellt uppträde på Ellen Show :).
Det är så mamma brukar väcka mig ibland. När hon ser Chris brown på Tvn höjer hon så högt som det går så hör hon trappstegen och skrattar, haha!
Åt nyss frukost. Ja visst är det sent? Höh, jag lägger mig vid 3 varje natt om inte senare.. I början av lovet var det 4.
Man vill ju inte ens vakna av skitvädret ute. Jag vaknade kanske 5 gånger inatt av att det blåste så mycket och det trillade tom något i vår trädgård som skrämde livet ur mig.
Kollade ut nyss, solen sticker ut nu. Jag blir förvirrad. Äe, sverige, vi är vana eller hur?
Hur ska JAG stå ut med detta. Jag fryser tom på sommaren utomhus. Hemma går jag nästan alltid runt med en filt runtom mig. Så töntig jag är but i like it :).
Hmm, igår var jag i stan med Carro. Rea rea rea men fortfarande lockar INGET mig efter min resa. Jag vill knappt gå in i affärerna. Alla kläder ser likadant ut, så tråkigt. Håller ni inte med?
Men jag köpte iallafall 2 bälten som jag visar strax :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0