Tjuvlyssna

Visst kan man bara inte låta bli att tjuvlyssna ibland? Det är så intressant att höra olika konversationer, speciellt unga tycker jag. Det är så olika från tjejer till killar.

Idag när jag satt och väntade på min tur för att plocka mina ögonbryn hos frisören hade frisören och kunden (35+ svensk kvinna) en diskution om mördare i Sverige, om Engla.
Hur sjukt det är idag, ingenstans går man säker.
Hon sa bland annat att de som mördar eller våldtar får sitta i ett speciellt fängelse eftersom dem kommer bli dödade ifall dom sitter inne bland kriminella som bankrånare ex.
Att straffen inte ens är några straff i Sverige, saken blir mycket lättare ifall han släpps fri för då dör han så fort han tar ett steg på marken utanför fängelset.
Höll med henne om allt (i mina tankar)..



image214

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0