SYTYC

Hej sötnosar.
Kollade på So you think you can dance. Måste säga att det inte är alls lika kul utan Mario (och Andrea också faktiskt). Förstår inte vad folk tänkte när dom röstade :(?. Men men alla är olika och tycker olika.. Det börjar igen kl 22.00 då man får se vilka som åker ut. Just nu hejar jag på Junior och jag tror faktiskt inte han kommer åka ut, han är fö go hihi.

Ja, Mona läste min blogg och reagerade på det med träningen och hon är mitt nya offer när det gäller träning. Vi ska träna tillsammans från och med måndag (hoppas jag på!) Hon har till och med skapat en tävling mellan oss, den som når målet först ska bjuda på en middag värde minst 100kr. Haha det låter nördigt men sånna är vi.
Galna är vi and i like it :)

Snart är det valborg huh.. Jag har ingen aning vad jag ska göra. Senaste valborg var ett helvete för mig. Men äsh vem bryr sig, det är nutid och jag tänker inte tänka tillbaks. Vad ska ni göra?

Kul att jag har fått fler läsare :) Det är kul att få kommentarer med, jag bits inte :P

image154

(kepsen är från en affär haha)


image157


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet faktiskt inte!!!!:/

2008-04-17 @ 22:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0