Segt

Hej gott folk! Har inte hunnit blogga haft fullt upp. Var i salongen jättelänge och sen fick jag åka hem och fixidixa mig snabbt för att hinna gå till S (en annan) för att ha myskväll med tjejerna, underbart!
Har färgat håret nu och det är super fast såklart ser jag så sjukt blek ut och jag vill inte sola så mycket eftersom jag kommer förstöra min hud och risken för cancer som visas i framtiden (knacka i trä).
Iallafall dagens outfit lägger jag in snart. Klockan är jättemycket ska lägga mig strax.
Så här ser jag ut nu med den nya färgen, syns dock inte så mycket eftersom det inte är så ljust i rummet.

image166

Inte fin bild alls, tog den nyss bara snabbt hihi
nice?

Kommentarer
Postat av: Carro (stamisen)

I LOVE BLACK HAIR:)

2008-04-20 @ 02:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0