Heyy

Skolan, roliga disktuioner inför helgen haha. Tror jag har bestämt mig iallafall. (Kan inte skriva detaljerat eftersom personen själv kanske läser)
Zee hade med sig coola solglasögon till skolan, var tvungen o prova haha.. ser ut som ett litet barn :P

image104


Efter skolan gick vi runt en snabb runda i stan för att Carro skulle hitta ett par leggings inför helgen, men hon hittade såklart inte dem.. Efter det gick vi och åt snabbt på Burger king, mmmmm kära chili cheese!

image105

Köpte den svarta kjolen också (har 3 färger nu) från ginatricot för att den passar till allt, både fest & vardags.
Och äntligen hittade jag ett körsbärshalsband! wiiie!



Juste, jag kollade på Hello Kitty klockan, den var jättesöt :) Kanske köper den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0