Hejhej

tjenare folket.
nu sitter jag och min kära Tannaz här i skolan.
vem är jag?, jo det är ju en bra fråga. jag är den legendariske Lina! muhhahaha ( häxflabb )
nä skoja. jag är en bloggare, som bloggar på min egen sida så klart, men jag gästbloggar här hos tannaz idag.
denna soliga dag, sitter vi i vår minst sagt lite snåla skola. för att på jakt efter något speciellt, jo kära folket, det kallas ett evigt sökande. eller vad säger ni?
- minst sagt håller alla med.

dagens samtalsämne. minskar våra fötter?
en tjej här, angelica heter hon berättade precis att fötterna minskar när man går ner i vikt.
okej, nu ställer jag mig själv denna frågan, hur är det möjligt, på grund av att vi homo sapiens har väl inte fett i våra fötter?

okej, nu kan vi prata om Tannaz lite, tannaz tannaz tannaz.. speciellt samtals ämne. Tannaz är en speciell flicka, men faktiskt är hon mycket snällare genom internet än vad hon är på riktigt. på ritkigt är hon snäll, ni får inte missuppfatta mig nu, men hon har lite konstig humor. lixom, stressad brukar hon vara hela tiden, och hon vet hur hon ska nudda mina nerver minst sagt.

Men hon är speciell, hon älskar mode även om det är skit fult, såälskar speciella tannaz de. Och hon är rolig, och över down to earth person. och hon älskar chris brown whatever man kan se hans hjärna genom hans näsborrar.

tannaz har en dålig vana att mobba folk, trycka ner på dom och låta dom sitta i ett hörn och gråta och tvinga på sig dom fåntratten. Varför tannaz, varför :(.

okej nej det var ett skämt, hon är snäll . och lite rolig,... eller hon är den enda som skrattar åt mina skämt, men hon skrattar inte med mig om ni tror det .

ps drog jag världens roligaste skämt idag.

ta taaa  //// Lina

www.tjjugge.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0