God kväll

Kom hem för en stund sen, Skön dag! Skönt väder! Allt var perfekt! Var i skolan, fixa mina ögonbryn, gick till medie, stan, Mcdonalds, möte, hem.
handlade en cool tee och lite smågrejer, jag försökte hålla mig..äsh det var inte så dyrt eller mycket för den delen.
När jag kom hem hade jag fått hem Veckorevyn, wiooo älska!
Har fått hem veckorevyn i några år nu, aldrig tröttnat.

Tror ni på distansförhållande?
Jag känner rätt så många som har det. Visst blir det så att man saknar varandra för mycket och att det leder till att man blir konstiga mot varandra, men varför egentligen?
Det gäller att bygga upp förhållandet och prata varenda dag.
Men en sak är problemet, fastän man tror att man känner sin pojkvän/flickvän in och ut finns det nästan alltid någonting man inte vet.
Ifall din kärlek som bor i en annan stad är otrogen och inte säger till någon. Hur vet man det?
Det gäller att ha tillit, men ibland går det inte och även om man har så kan det ena leda till det andra.
Det för mycket falskhet idag. Och en sak är säker, ingen förtjänar en andra chans. En gång otrogen alltid otrogen.


Desperate houswifes ikväll kl 21.00 kanal 5

Kommentarer
Postat av: lina

en kille kan vara otrogen även om han är granne me dig!

2008-04-16 @ 17:27:10
URL: http://tjjugge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0