Latmaskis

Heey!
Ligger i min säng nu och nördar mig, men bara lite.
Dzenita ligger på bäddsoffan typ brevid mig med Chewie sovandes vid hennes ben och själv nördar hon sig vid den andra datorn. Yepp hon bor hos mig under jullovet för hennes familj är i montenegro. 
Vi har latat oss en hel del men myyyys!

Har inte ens börjat handla julklappar men jag vet ungefär vad som ska köpas. Vet inte ens vad jag önskar till mig själv det finns inget.. eller så finns det så mycket att jag inte vet. Skor och kläder hade vatt perfekt men just vilka skor och just vilka kläder? hööh...!

Ingen skola idag för min o Dzenitas del har typ inga lektioner. Vaknade vid 11 och rörde oss mot stan, men det blev att vi hamnade i petri istället för o kolla på uppträden. Vissa var bra vissa sög (förlåt!) Och DJ FARZIN! (hahahaha).. Nu ska vi inte skylla på honom för att det var ljuden som va helt fel.
Men alltid kul o kolla på dans hihi. Sedan träffa vi Dalia och bestämde oss för o äta, efter åratals tänkning blev det donkan som VANLIGT! Ätit det typ nu varje dag i 3 månader. Ush ush. Sedan gick vi hem (dzenita gick förbi sin pojkvän Linkan som bor framför mig typ) sen kom hon till mig åt snacka lite med mamma sen sängen och datorn.
Ingen skola imorgon heller, ska till "stan" och göra en viktig sak och sen ska jag nog träffa Bobby, längesen nu.
Och snart är det fredag och sen lördag osen söndag osen måndag, ja alltså lov! Så jävla lycklig jag är!
Känner mig glad nu på sistonde, de mesta av ångesten is gone! Men nu har Dalia största ångesten, "för varenda steg jag tar säger jag för mig själv inombords, ångest ångest ångest..." - been there done that! haha.. Ja er tid kommer också eller varit kära läsare.. Man har sina perioder ush..

Jag vill ha skoooooooooooooooooooor alla fina skor som finns ska man ge till mig. Tack :)

Håll dina vänner nära men dina fiender närmare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0