Glad sjukling.



Jag ber om ursäkt för min stupido uppdatering.
Men det är så mycket men så lite som händer att jag knappt själv hänger mer:).
Jag är sjuk, ja jag vet inte hur jag lyckades bli sjuk!?
Så ingen skola idag o ingen imorgon.
Men hur sjuk jag nu än var så hindrade det inte
mig från att sticka förbi entré en stund.
Entré är alltså ett stort köpcentrum som öppnade i Malmö idag.
Snyggt som fan där inne, men jag gick dit mest för
att se underbara Carolina gynning!!!! =D
Fick panik bland allt folk, och jag som e sjuk, ush!
Och hmm, varför är jag så glad?
If u only knew. Mina vänner vet, och dom som har mig på bdb och facebook.
Att Skryta det stör ni er på eller hur? Så ska jag låta er undra istället?
PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej skryyt påååååå :D får man adda dig på bdb?

2009-03-20 @ 00:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0