yessir


Megan Good is HOT!

Okej, Bloggen vill visst inte att jag bjuder på några bilder på min ängel. (CB)
Men det är lugnt.. Ni har nog ändå sett miljontals bilder i andras bloggar.
Men ni vet väl att mina bilder är mycket bättre? Mihi, jag fick så bra foton med min jättebraiga kamera.
Förra året på hans förra konsert skaffade jag linser från första början bara för hans skull.
Bara för att jag ville kunna se honom i detalj och bra och inte suddigt.
Och detta året köpte jag en BRA kamera för att kunna få fina foton.

Iallafall, torsdagar i skolan är blä.. Långa...RASTER.
Hade vi haft dom tätt hade jag slutat jättetidigt. Men det är bara torsdagar så.
Visst är det tråkigt när jag babblar om skolan? Jag hatar det själv
Snart ska jag bli hämtad av Carro, vi ska sola, överraska en vän (hälsa på), överföra fler videos från S kamera,
KANSKE äta sushi (inte jag höhö).. Vem vet kanske smakar.. uh..

aaajaaa, hoppas ni mår fint!
Ska bli bättre me uppdatering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0