Love it


När jag var inne på Ginatricot för några dagar sedan fastnade
jag på denna ursöta tröjan.
Sjukt snygg om man kan matcha det rätt.
Men den följde inte med mig hem.
Hörrni, har ni sett paljettjackan i Ginatricot? SJUKT SNYGG
men priset är skitfult HEHE.
Dyraste plagget jag sett inne på Ginatricot..
Men hade ändå inte köpt den. Snart kommer vi se hela Sverige med den.
Så lika bra att tipsa här för er intresserade =)..

Snälla snälla snälla, vet någon var jag kan hitta en (fake) pälsjacka och väst?
Har letat som en gris, slut på flesta ställen.
Spelar ingen roll vilken modell eller färg, bara lämna en kommentar här om ni sett.


Kommentarer
Postat av: rania

naww (K) .. nej aldrig varit i skåne faktiskt det är föööör långt! :( .. jag såg en pälsväst inne på ZARA tänkte köpa den ;p

2009-01-31 @ 21:07:37
URL: http://knowles.blogg.se/
Postat av: S A N N A

älskar din header sötnos!



shit vilken tuff tröja, men svårt att matcha dock..:/

2009-01-31 @ 21:28:01
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Anonym

folk som gör bloggar ska oftast ha en fin stil riktig amatör haha

2009-01-31 @ 22:11:18
Postat av: Tannaz

haha psykoanonymen ska lär mig om stil. Varför kollar du in i min blogg om du nt gillar den? gå och kolla i sveriges kändaste modebloggar och du kommer hitta den där fucker ;)

2009-01-31 @ 22:15:34
URL: http://hypnootiq.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså jag måste bara säga att du har något som gör att man blir påmind om ciara:) men jag vet inte vad.. ha det fint:)

2009-01-31 @ 22:39:14
Postat av: Anonym

Om du åker ner till köpenhamn (ströget, gågatan) så hittar du, var nyligen där och såg massor med pälsjackor i alla modeller :)

2009-02-02 @ 14:30:18
Postat av: Anonym

Om du åker ner till köpenhamn (ströget, gågatan) så hittar du, var nyligen där och såg massor med pälsjackor i alla modeller :)

2009-02-02 @ 14:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0