Facebook..


Oh vi på Malmös Unga åker på Läger den 6e februari!
Längtar, komma bort från Malmö är alltid skönt.

Vet ni, ni som inte har facebook, skaffa inte det.
Det är fan beroendeframkallande! Haha..
Vill ju alltid veta det som händer och allt nytt.. huh

Imorgon blir det skolan, hem, vila, fixa (hoppas jag hinner nu!)
ska på middag, fira mina underbara vänners (ett par) ett års dag.
Hur sött är inte det? Dem firar sin ettårs dag med sina nära&kära.
Sen kanske det blir vidare senare, men absolut inte säkert.

Kommentarer
Postat av: dzenita

HAHAH så sjukt du skrev om de sakerna jag tänkte på/gjorde idag:O

2009-01-23 @ 00:32:51
URL: http://dzena.blogg.se/
Postat av: sara

sv: okej jag med ;) det är ju lite likt sex and the city och handlar om tre tjejer som ligger högt upp i karriären. Ena är modeskapare och de andra två nån slags chef på stora företag. de går igenom ältenskap och frestningar och en massa. Jag tyckte det var bra af, kika så kan du säga om du gillar det ;) kram

2009-01-23 @ 08:17:33
URL: http://sarassplace.blogg.se/
Postat av: JENNA

jäklar vikken hår! :D



ja jag gratis headers, men just nu är det typ 40 före i kö (:

2009-01-23 @ 09:26:59
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: ella

hej alltså lite dum fråga kanske.. men jag har aldrig haft sex i mitt liv och jag tror jag träffat den rätta vi har varit tillsammans nu i snart ett år och han har aldrig tvingat mig till sex då! är det inte lite konstigt nog.. för alla killar brukar vara så.. jag undrar älskar han mig? eller har han någon annan bakom min rygg?. och hur känns det att ha sex för första gången?

2009-01-23 @ 09:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0