Anonym?


Jag hatar när idioter tror dom vet något när dom inte vett SKIT.
Fick precis en så idiotisk kommentar.
"känns ju som att du är egoistisk som tryckte dig fram till scenen."
Nu tror denna meganördiga anonymen att hen (hon eller han) vet allting.
Kanske råkade hen se mig trycka på någon?
Fan vet jag, men håll tyst när du inte vet ett endaste skit.
Jag hamna längst fram, paxade min plats och sprang
på toaletten med min vän för hon har
urinvägsinfektion så vi var tvungna.
 Jag SKITER i vad danskarna tycker eller tänker.
Jag ska ha kvar min plats när jag sagt det och hade inget val
att stanna där då vi hade kissat på oss.
Och dom runtom oss gick med på det.
Och sen att du stör dig på om jag tryckte på någon (kanske dig;)?)
 så är det för att jag själv blev
TRYCKT och inte kunde andas. Jag var nära på att svimma tom.
Men nej du kunde inte tänka så långt. För alla är ju så megasnälla
och står rakt så alla kan andas och stå lugnt.
Nej tyvärr så är det inte, där måste man kämpa och bråka för att det ska
 vara rättvist för dem var störda.
Så anonym, fuck off.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tannaz goes maad ;)

2009-01-30 @ 18:05:36
URL: http://metrobloggen.se/amandaandersson
Postat av: Neri

Hej, jag undrar bara vad den låten heter som du och din vän sjunger när ni köade till Chris Browns konsert. Den var väldigt cool, hade uppskattat ifall du kunde skriva låtnamnet och artisten

2009-01-30 @ 19:06:16
Postat av: Nour

Varför ska du bry dig om vad folk säger. vad är du eogist bara för att du kampa från klockan 10-11 och kom längst fram. och för att koka de så säg med stolthet' ja jag är egoist!.. vilka människor, de är bara avundsjuka för att du stog längst fram och inte de. Och för att dfu lyckades träffa din idol. koka biatcheeeeeeeees

2009-01-31 @ 00:35:31
URL: http://onesecret.blogg.se/
Postat av: Angelica P

Asså palla med avundsjuka jävlar, det var bara för att du fick komma upp på scenen och inte den idioten ;D ..DON'T CARE!! jävla fuckahs go to hell!

2009-01-31 @ 13:49:40
URL: http://angeliicap.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför stör det sig så mycket att denne skrev så, vem bryr sig finns inte en enda människa på denna jord som inte är egoistisk, och aalla vet att om man står längst fram så är det mycket tryck var du än står trycker folk sönder sig på varandra soo keep it cool folks :)

2009-02-21 @ 20:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0