Sjukling..



Misha Bartons underbara Shoes.

Godmorgon gott folk, hur mår ni?
Själv mår jag verkligen inte bra.
Jag är sjuk, vad för sjukdom har jag fanimej ingen aning, för jag är inte förkyld.
Inte feber heller. Jag har haft denna sjukdomen innan, men jag vet ej.
Känner mig idiotiskt men äh.. Kommer väl fram till svar snart:).

Ska till skolan strax, jag orkar inte. Men man måste.
Sen måste jag till några butiker, fixa projekt sen hem och få bort min sjukhet,.
Jag får ej vara såhär sjuk på fredag när vi åker =(..

Ajaaa, drar nu, XOXO

Kommentarer
Postat av: michaela

dom var faktiskt fett fina och cooola! :D

2009-02-05 @ 11:45:55
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: MalinCaarné - Kristianstads fashionista

krya på dig :)

jätte snygga skor!

2009-02-05 @ 13:24:35
URL: http://faaashionista.blogg.se/
Postat av: Linnea

fin blogg!

kika gärna in i min & kommentera gärna mitt inlägg ''IT's ALL ABOUT THE EYES'' skulle vara kul om du gjorde det :)

ha det bra!

2009-02-05 @ 13:46:25
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/
Postat av: Södertörns Högskola

Hej! :)

Hoppas du har tid 2 minuter att genomföra en kort undersökning?



Vi är 3 tjejer från Södertörns Högskola som skriver en rapport om bloggare och deras bloggvanor och ditt svar skulle verkligen hjälpa oss!



Tack på förhand! :)

//Karro, Elin och Johanna

2009-02-05 @ 13:53:55
Postat av: Medina

Jag skulle inte ha tackat nej till de skorna :D

2009-02-05 @ 14:10:15
URL: http://medinak.blogg.se/
Postat av: Ida

dom skorna är välkommna hem till mig =)

2009-02-05 @ 14:12:38
URL: http://thoursie.blogg.se/
Postat av: Olivia Hagelin

Ha en bra dag :) http://oliviaa-oliviaa.blogspot.com/

2009-02-05 @ 14:35:32
URL: http://oliviaa-oliviaa.blogspot.com/
Postat av: miss

alltså ärligt talat, dessa skorna är sjukt fula och du har verkligen ingen smak när det gäller skor. du tror hela tiden att du följer modet och att du har "din" egen stil. men fyfan du kopierar ju Kenzas klädsel och alla kändisar. försök att ha din egen stil, och du förstör ju faktiskt modet kan jag ärligt säga

2009-02-05 @ 22:16:05
Postat av: Mona

YO " MISS " varje outfit Tannaz har på sin blogg e nt kopierad av någon och vartendaste pryl har hon valt ut av egen smak och hemsidor som kändisar nt besöker och dessutom har nt du smak ifall du tkr kenzas stil är något o kopiera så snälla gå och lägg dig vakna med lite vett i huvudet.

2009-02-05 @ 23:02:54
Postat av: Mona

En sak till "miss" när kändisar bär på ett plagg så gör de det delvis för att marknadsföra det varumärket/designern för att vi ska inspireras och KÖPA DET ! Det är inte alla som kan bära på ett plagg och få det att se snyggt ut sånt måste man ha STIL/FANTASI för att klara av vilket TANNAZ har!

Den enda gången du har rätt att öppna din käft är om du kan ärligt säga att du aldrig köpt tandkräm,parfym,skönhetsprodukter lr kläder PGA REKLAM/MODELLER/KÄNDISAR ( t.ex när Penelope ser så vacker ut me l'oreals nya foundation, får man då säga att du HÄRMAR PENELOPE ELLER GINA TRICOT modellen ifall du köper likadan tröja som hon har på sig på bilden när du gör entre i butiken ) / kanske blev till en historia just want to make my point :) had 2 ska gå nu& plugga o sluta surfa runt pööss

2009-02-05 @ 23:25:04
Postat av: Tamara

skiiiiiiiiiiiiiiiiiiit fina skor !

2009-02-06 @ 01:48:31
Postat av: miss

alltså, mona. du bör nog bara stänga munnen för du tror dig verkligen veta något om mode. och faktiskt så har jag rätt att öppna käften för jag köper inte kläder, parfymer etc. för modellen, reklamen, eller kändisen. jag köper för kvaliten, och gina tricot är inte min favorit affär, och jag använder ingen foundation. så jag ganska mycket frihet till att öpna käften ännu en gång. see ya

2009-02-07 @ 15:35:19
Postat av: Tannaz

miss, lägg ner okej.. vi märker redan att du har dubbelmoral.. inte bra att ljuga för hela världen gör det.. kallas reklam och media. Skriv inte mer här och besök nt min blogg om du stör dig så jävla mycket.

2009-02-08 @ 20:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0