Dreamer



Oh, gud ångest.
Brukar ni någonsin drömma om ert drömliv? (Det liv ni drömmer om)
Mina vänner blir aldrig förvånade över mina onormala drömmar.
Jag lever mitt eget kändisliv, jag är ALLTID i min egna värld.
Jag är den drömmare, dreamer som jag kallar mig själv.
Jag drömmer om nätterna (ofcourse), dagdrömmer,
drömmer i alla jävla lägen som finns.
jag isolerar allting runt om kring mig och kommer mig i min egna värld.
Den världen är mitt mål.
Hittils har jag fått som jag vill, ni som följer min blogg vet nog en del.
Dem som känner mig vet mycket.
Jag tänker göra allt för att uppnå det.
(Okej, mitt mål och dröm är inte just bara den personen ni tror,
utan jobb och allting)

Iallafall, inatt drömde jag om min älskade älskade älskade.
Jag behöver inte ens skriva namn, för då ryser jag. (ni vet?)
Så fin fint, denna gången fick vi bild tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0