......

Din fucking stalker, du är polisanmäld och då får jag reda på vem du är.
Vissa glömmer ju att jag får Ip adressen när dem kommenterar.. ojdå
Jag kommer aldrig sluta blogga för hatkommentarer.
Jag dör av skratt, ni är så jävla löjliga.
Som sagt, det höjer upp mitt stoooora självförtroende, hahaha..
Jag ser det som AVUNDSJUKA.
Åsikter är en annan sak, men kommentarer där det bara innehåller BULLSHIT?
Shit.. vissa måste skaffa sig ett liv..
Ni måste älska mitt liv att ni spenderar er tid att hata mig och KOMMENTERA min blogg.

Kommentarer
Postat av: M

Det är som du säger kära Tannaz . det är bara avundsjuka eller sjukdom som vissa har . ni avundsjuka skaffa er ett liv och sluta med löjligheter .

2009-04-09 @ 09:37:29
Postat av: s

va har hänt?

2009-04-09 @ 10:22:07
Postat av: Dzenita

Whaaaat? Och det med IP-adtressen... har du någon aning hur man kollar upp det?=/ har en jävla massa hater-kommentarer på min blogg. Dont let them get to you :)

2009-04-09 @ 13:07:05
URL: http://dzena.blogg.se/
Postat av: Maddy Balazadeh

Khoshgel khanoom, haters make you famous. Visst? Grym blogg! Ciao..

2009-04-09 @ 15:45:15
Postat av: Mimmi

Jag är väldigt imponerad över hur folk kan lägga ner så mycket tid och energi på andra. Tannaz, du ska vara glad över dem elaka kommentarerna, det är bara ett tecken på hur mycket avundsjuka det existerar. En annan sak, när en människa bryr sig så mycket och lägger ner en massa tid på att skriva en massa saker som dem inte har någon innebörd, det är bara ytterligare ett tecken på hur aktuell du är i deras liv. Du ska vara stolt över den du är och inte låta någon knäcka dig. Och när dem säger en massa fula ord, ta inte åt dig. För jag tror nästan att du själv vet vem du är och vad du går för och därför ska du inte tolerera att en liten barnrumpa som precis lärt sig att hantera ett tangentbord klia dig någonstans. En sak till, var positivt inställd till såna människor, tacka dem.. för bidrar till att du blir en relativt bättre människa. That's all!

2009-04-09 @ 16:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0