Town!

Riktig onödig dag, jag fick vakna klockan 11 (ja det är supertidigt för mig!) för att fixa mig, sen åka till skolan för att sitta i en sal i 5 minuter sen sluta. Ja hur onödigt var inte det ? Rektorn skulle prata om project arbetet, äsh.. Och jag är egentligen ledig på torsdagar. Jobbigt men ja, sånt får man tåla.. Sen gick jag till min grannskola och träffade M och B och några andra.. Så satt vi och luffa och prata lite. Sen åkte vi till stan då en annan (jobbig) vän joinade oss.
Jag köpte en snygg kjol på rean som jag faktiskt checkan in några veckor.. haha Så när den blev på rea hade jag ändå en anledning att köpa den, eller?


Kommentarer
Postat av: Miranda

var köpte du den ?:))

2008-09-20 @ 02:14:00
Postat av: Tannaz

GT :)

2008-09-20 @ 15:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0