Godmorgon

Ja, jag själv undrar vad fan jag gör på datorn såhär tidigt innan skolan. Mja, jag var tvungen typ. Jag var tvungen att läsa en väns blogg som hade skrivit så sjukt mycket saker om mig. Jag blev helt fast, jag fick tårar i ögonen. Hmm.. Mycket fint sagt, har typ ingenting att säga, jag vet inte.. Tack!?

Egentligen är jag ledig idag. Men nä min skola ska vara onödig och ha en dag där vi ska prata om Hyran, aktier osv. Orkar jag lyssna eller somnar jag? god knows där alltså.

Ja alltså, det blir mycket "jag vill ha" i min blogg. Jag försöker vilja ha, genom att kolla på. Inte köpa. Jag har en stod anledning att inte shoppa så mycket nu de senaste månaderna. Men denna kjolen från Acne, typ ge mig nu.
Den är så snygg.



Elin kling och Rihanna äger denna vackra kjol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0