Ansiktsmask



Här sitter jag, ensam hemma, Chris brown på högsta volym med ansiktsmask på ansiktet.
Det finns perioder då min hud blir helt skum.
 Jag förstår mig inte på just min hud ibland..
Men jag är ändå rätt bra på att ta hand om mig själv, mitt ansikte. Jag hatar orenheter på ansiktet.
Ush, och det är så typiskt att precis innan man ska ut en helg har man fått världens finne mitt på pannan eller något.
Ett tips är att alltid ha rent ansiktet. Överdriv aldrig för då blir du bara torr.
Använd ansiktsmask 2 gånger i veckan och skrubba ansiktet någongång i veckan.
Innan du går o lägger dig, tvätta ansiktet! Speciella tvålar eller bara vatten funkar.
Men det viktigaste är när du har vaknat!
Det blir bra resultat :)
Nu ska jag hoppa in i duschen! Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica P

haha jag har haft exakt den ansiktsmasken, den är bra faktiskt

2008-09-24 @ 21:47:55
URL: http://angeliicap.blogg.se/
Postat av: J

åh va mys! jag måste också köpa ansiktsmaskar. rekomenderar du någon för fet hy? :)

2008-09-24 @ 23:04:22
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0