Waiki!


Yessir, jag är fortfarande vaken! Kollade på Save the last dance 2, Förstår ni att jag hatar att kolla på film? Jag är nog världens bokstavligen världens känsligaste människa. Jag sitter och får ångest och panikgråter. Varför lever vi inte i filmvärlden :( Oh.. Columbush short var med vilket gjorde det ännu mer panik panik!
Och äntligen fick jag se den finaste videon ever. Min bebes nya video med min nya favorit famous girl.
Det blev exat som jag trodde. Tårar! Ush vad underbart, älskar varje sekund av videon.
Ush ush ush varför e jag så känslosam. Det är dåligt att vara så överdriven.
Massor av rysningar!
Nu ska jag försöka sova. Klockan är snart halv 4, shoooooot meeeeee?
Puss

Kommentarer
Postat av: Lina -

vacker

2008-10-16 @ 14:13:56
URL: http://tjjugge.blogg.se/
Postat av: Josefine

haha du var så söt i usa :p "hancock"

2008-10-17 @ 17:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0