Skönt

Hello, hur mår ni? Jag vakna för en halvtimme sen. Jag är ju ledig på torsdagar, och jag älskar det så sjukt mycket. Det behövs. Dagarna går snabbt och studenten närmar sig. Men min födelsedag, Jul, Nyår först :)
Har typ ingenting o skriva.
Vad vill ni läsa om i min blogg egentligen? Bilder, texter, kändisar, outfits, tips whatever. Vad för texter?
Jag skriver ju såklart för att det är roligt, men såklart är det extra roligt med läsare som gillar min blogg.
Hjälp på traven är alltid kul så jag kan uppdatera oftare.
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Shahpar

din blogg e bra som den är redan men nämn några nya låtar som precis kommit ut :P du är bra på sånt =)

2008-10-02 @ 15:06:40
URL: http://moradiis.blogg.se/
Postat av: you know who:)

jag tycker om outfits:D typ skriv mer skvaller, "senaste vad kändisar har på sig" och lite sådana saker mkt intresant:D

2008-10-02 @ 15:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0