Me wantie!



En skojbild till er från mig o M. Vi hade sjukt roligt på den lilla tiden iallafall.
Hm, ledig imorgon - sova sova sova.

Jag har lust att shoppa, jag vill ha
en ny väska, frans-väska
en till väska, vanlig svart som matchar me allt
ljusa stuprrör jeans från weekday
en svart kjol med massa silvriga zip(s?) på
Ankleboots eller mina kärleksskor som fick mig på fall i topshop (oh!)
Tjock stickad tröja som går under gumpen
Jättetjock halsduk
Bekväma svarta stövlar
Massa strumpbyxor
Sneakers skor
En lång kofta
Uggs
En fin mössa
Coola "skinn" byxor (elin kling inspiration)
Äh listan fortsätter men hjärnan stanna precis!

Fast den enda jag kräver just nu nu nu är en stor chail latte från espresso house,
vem orkar springa & köpa till lilla mig :(?


Men visst märks det att vintern är nära?



Kommentarer
Postat av: emelie

tack så hemskt mkt :):)

2008-10-08 @ 20:01:42
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0