Chris

Min älskling har blivit stor nu, en vuxen man. 19 år, 20 om cirka 7 månader. Har suttit och glott på videon kanske 6 gånger nu. I just love him.. Finns inga ord. Han får mig helt enkelt att le varje gång jag är down.
Bara kolla på hans söta leende som aldrig försvinner, hans gulliga röst och hur han skrattar. Älskar allt med honom.
Charmen ser ni? Han gör mig till en mycket starkare människa, genom sina låtar & allt.
Fan vad jag ska se honom in real life flera gånger.
Jag längtar som fan till min Chris brown inspirerande tatuering, som faktiskt betyder mer än bara det.



Kommentarer
Postat av: J o s e f i n

Shit redan 20, man minns ju när run it och dom låtarna kom, då var han väl 16?! :P

2008-10-11 @ 21:36:39
URL: http://ijosefin.blogg.se/
Postat av: lydia

chrisbroooown<333 ska du se honom i hovet:)?

2008-11-19 @ 20:45:45
URL: http://lydiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0