Kväll

Hellow.. Klockan är 10 i 2 och jag ska lägga mig strax. Blogga först :)
Skön dag fastän mitt lilla smått irriterande humör som inte syns direkt. Det är inombords hehe.

Jag skulle egentligen hem till D för o chilla med tjejerna men det blev inte så, jag var för trött och S hade faktiskt kommit hem från Stockholm så jag bestämde mig för att gå hem till henne som vanligt och ha vår ångest chill mys allt möjligt kväll. Det började med att vi bakade kladdkaka, gjorde pannkakor, köpte godis o lite till.
Senare ringde en kille mig som började på S, iranier från göteborg (enligt honom) men han lät faktiskt som en göteborgare och jag förstod att han kom från iran. Han sa att han visste allting om mig så han började rabbla upp vissa saker som fick mig och S att dö av skratt! Det mesta var sant, men vissa saker var han nog ute och cyklade för att han nog försökte få mig att knasa ifall det var sant eller inte. Tack killen, du gjorde vår kväll! haha Som vanligt är det alltid något roligt som ska hända när jag är med S..

image273

Oj juste, jag satt och kämpade med vispgrädden länge NOG! så la jag den i kylen. När jag skulle ta ut den trilla allt på mig!!! haha kaos..

image276




Jag glömde säga att jag äntligen åt min älskade hallon sorbet idag (igår)  i stan i det sköna vädret!! :)

image277


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0