Helow!

Jag är vaken för sent om kvällarna, jag är ju ledig typ hela tiden! Soft kan jag säga men jag är också så extremt seg.
Sitter och lyssnar på mina faktiskt jättesuperduper bra ångestlåtar.
Tänker en massa också, men tankarna behöver jag egentligen inte dela med mig. Jag tänker en massa iallafall :)!
Jag vill bara åka till LA nuuu och bara shoppa allt snyggt jag hittar. 29 dagar kvar dudies! Shit så snabbt tiden har gått. 29 dagar!!!!!!!! Jag ska vara sysselsatt hela tiden i flyget, annars rinner tårarna bara. Kommer vara som en liten bebis. Jag klarar inte av flyg, och hur ska jag klara mig i över 10 timmar?
Mamma har även sagt till mig att jag ska ta med mig så lite kläder som möjligt eftersom vi ska shoppa så mycket där så det ska få plats i väskan plus att det vi köper kommer vi även ha på oss där.
Ska även försöka gå på så många konserter som möjligt om det går:)
Svårt att gissa vem? Chris brown såklart! Måste se honom igen (kan se honom miljarder gånger till).

Bjuder på en STOR BILD:D

image259

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0