Glader :)

Oh fästingarna har kommit, rädslan tar över, gud vad jag hatar er äckliga kryp!!!! Har aldrig fått en och hoppas verkligen inte det heller för då kommer jag bokstavligen få panik och jag vet inte vad mer ja kommer göra, mina vänner vet nog. På tal om fästingar satt jag imorse och nannade Chewie i min famn (han är världens gosigaste), medans jag klappa honom och pussa honom på huvudet såg jag ett litet kryp krypa runt hans panna och det visade sig vara en fästing som tydligen försökte hitta en plats att fästa sig! Panikslagen bar jag upp honom, tog papper och satt i en kvart och försökte snabbt ta den så den inte hann sätta fast sig. Jag fattar inte hur jag vågade men det är iallafall bevis på hur mycket jag älskar min Chewebacca. Till sist efter kämpning fånga jag äcklet och spola ner den i toaletten, dör dem då? haha.. Man ska bränna dem men hade inte tid var också rädd att den skulle hitta en plats på mig..

image228
l

Börjar 13.00 imorgon, ska prata om don't drink & drive tror jag osv.. Inte för jag orkar men värdet gör mig pigg & glad :)
Längtar till helgen! Kusin 18 år och Dana 17 år yeah!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0