Dzenita

Min kära kompis Dzenita har skrivit detta om vår lilla minidag! Du betyder mycket babe :)

Har haft en supermysdag med Tannaz som började med stenade uteliggare som praktiskt taget hade sex i bussen, sen fortsatte det till en modelljakt8-)(en agentur ville ha mig som modell faktiskt hihi:D:D), sen blev vi nästan ANTASTADE av två märka flyktingar från "folkhögskolan". De ville sno/byta våra ögon mot deras (uee:o) sen var det ngt mer, som jag inte minns nu? Eller joooo, Tannaz tog mig till fängelset, tack Älskling<3. Verkligen sjysst av dig haha. Hon babblade i tusen år om att JAG hade tagit "värsta omvägen" för att komma tikll det andra polishuset, där man atr ut pass och sånt, men istälet var det hon som gjorde det för hon tiog mig till FÄNGELSET. Dumme älskade fan<3! Fick iaf vänta i femtioelva år för att jag sen ska bli DISSAD av polisen som trar passfotot. "Gör nite den konstiga minen med dina läppar". Sjysst you biatch:(:( Haha jaaaa... det slutade emd att jag log OCH NEJ JAG ÖPPNADE NITE MUNNEN för det sa hon att jag itne skulle göra. Ännu snällare:):):):):):):):) Bilden blev iaf kaos:) Men thanks anyways tannaz din sajko och du kära poliskvinna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0