Tjopppp

Hellöw

Seg skoldag, men helt ok.. Vem föredrar skolan egentligen? Finns det någon som tycker om skolan eller plugg?
Okej..det finns nog säkert. Men att inte gå i skolan skulle egentligen vara tråkigt, tror jag iallafall.
Äsh skit i det nu.
Efter skolan var jag så himla sugen på Chili Cheese, jag hoppas verkligen ni har smakat det för det är uuuubergott!
Så jag tvingade med mig Angie och åt mina chili cheese på burger king, i loved it hihi.
När jag hade kommit hem hämtade mamma mig och vi gick till coop forum och handla massa mat osv.

Det är So You Think You Can Dance ikväll, missa inte den!
20.00 på kanal 5
Haha det är så kul, jag skratta ihjäl mig igår.. speciellt åt Roland som dansade, eller ja trodde att han kunde dansa som Madonna & Michael Jackson. Han trodde verkligen han kunde göra moonwalk vilken han dock inte kunde göra..
Gå in här om ni vill läsa eller kolla videor.

image79


Bloggar sen, kisses

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack så mkt :D kul att höra!

2008-03-25 @ 20:12:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0