Mys..

Hejsan

Igår var det mysigt hos Angie, Bakade (misslyckade?) vanilj liknande muffinsar som man skulle fylla i med vaniljkräm. Men det gick inte, det såg bara konstigt ut. Det fanns inget o liksom fylla i? Vissa hällde vi smält choklad över.
Hmm..det var helt okej men inget jag kommer baka igen haha. Det smakade ägg typ..
Men vi hade det mysigt iallafall, Ceylan & Kate kom också.
Senare stack jag hem och duschade, vilade lite och fick sms av Carro som bad mig att följa med henne till Mcdonalds (som jag har skrivit förut i bloggen) för att äta, hennes pojkvän jobbar där.
Sen gick jag hem och nörda mig lite här vid datorn.
Sen la jag mig:)
Och nu sitter jag här, har nyss kollat på film

image69

Har aldrig tänkt på att se den.. Men den var på Tv så jag passade på att kolla. Den var faktiskt jättebra.
Har kollat på film nu nästan varje dag. Det är kul när man är halvsjuk och ensam haha.. det är nog bara jag som tycker det.
Jag tycker inte om att kolla på film med tjejerna, jag snackar hellre girltalk. Dom har vant sig nu och kollar inte på film så ofta mer.. wio!

Ska ta något att äta nu, magen kurrar..Bloggar sen, puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Awww bebis :(

2008-03-25 @ 02:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0