mm..Te

Hejsansvejsan

Ledig idag eftersom det endast är IG prövningar idag i vår "kära" skola.
Vaknade halv 2 som vanligt, får alltid ångest eftersom det känns som om jag missar halva dagen?
Väcker ingen mig sover jag helaaaa dagen..

Har nyss druckit klart mitt te som ligger i en öl liknande glas.
Dricker flera glas te om dagen.. kanske därför jag kissar så ofta? haha, ja det är iallafall en stor del av det!
Min "frukost" bestod av mcdonalds - Mcfeast & Company med cheddar cheese dip, ah det blir super!
Ni ska höra min pappa beställa i mc drive det låter så kul haha, när jag kommenterar efteråt så skrattar han åt sig själv.

Mina ögonbryn just nu är kaaaos med stort K haha.. Jag brukar alltid gå till en arabisk kvinna som plockar mina jättefint! Blir alltid så nöjd.. men, det finns faktiskt ett stort MEN.. Hon är alltid upptagen? Man måste boka tid hos henne 2 veckor i förväg..Så under dom 2 veckorna plockar jag mina egna = förstör dom så sjukt mycket. Jag har ingen tålamod och får spasma haha och chansar bara då jag har råkat gå för långt in eller helt snett.. äeee..
Någon som har tips på bra ställe där dom plockar ögonbryn? (FINT)..

Har verkligen tänkt på hur jobbigt livet är som tjej, det finns ett endaste ord och det är orättvisa mellan
tjejer & killar, kvinnor & män.
Men det positiva är att det är vi som upplever livet.. eller?
Samtidigt med all smärta?
Ohhh sååå jobbigt..
Män upplever allt på ett bra sätt + dom har högre lön? Mer makt?
Ursäkta men mer makt?
Ja som slavarbete i mina ögon.
Girlpower tack !!

Nää nu ska jag planera inför imorgon!
Jag är så glad men samtidigt sååå förvirrad.
Kollade på Chris brown upptäde i Amsterdam som var för några dagar sen.
Antar att det kommer vara samma uppträde imorgon med.
Han tog iallafall upp en tjej från publiken och imrogon ska det bli jag! haha
Iallafall önska mig lycka till för jag önskar mig själv det haha..
IMORGON GÄLLER DET!
Chris brown Live @ DK
Världens bästa dag, världens lyckligaste Tannaz!
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

var någonstans noppar du dem ? :)

2008-03-19 @ 22:31:43
Postat av: Hypnootiq

i nydala =)

2008-03-19 @ 23:07:49
URL: http://hypnootiq.blogg.se
Postat av: Anonym

vad heter stället haha ?

2008-03-21 @ 22:09:28
Postat av: Hypnootiq

jag har ingen aning, man går ner för trappor hehe:)

2008-03-21 @ 23:35:17
URL: http://hypnootiq.blogg.se
Postat av: Anonym

typ vid nydala torg, mittemot visst?

2008-03-24 @ 00:13:44
Postat av: Hypnootiq

jaa, jag tror det är den.. :)
Vem är du egentligen? :P

2008-03-24 @ 00:26:08
URL: http://hypnootiq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0