Mätt & Belåten

heeey peeps!

Vräkte nyss i mig mamis persiska extremt goda mat!
ah till och med mina kompisar älskar den!
Kan ju liksom tjäna pengar på det haha! skoja..
Var på Möte nyss, Malmös Unga för er nyfikna.. Så det är en skolgala 2008 Malmö på gång, se till att din skola kommer med :) Högskola/Gymnasie, mycket trevligt. Se också till att nominera de saker ni tycker är intressant nu! Ni kan ju vinna och skryta haha..
Det är nämligen jag och Angelica som kommer arrangera detta tilsammans med våra nördar (ni vet vilka ni är :P)


I förrigår köpte jag 2 klänningar som jag letat efter i flera veckor som en gris!
Djup uring där bak.
Köpte 2 olika färger, tog jättelång tid för mig att tänka på om rosa kommer passa mig, köpte iallafall  svart & rosa.
image32
Skitsnygga på! Fast dom är lite för tunna eller vad ska man säga? Bh linjer och troskanter syns???? Så får på något sätt tänka smart där.. höhö
Och lägga in en minibild på min favorit väska som jag älskar och aldrig tröttnar på! (fast lite jobbig o öppna den, alltid lika seg!)


Tycker avundsjuka mellan tjejer är det sämsta som finns. Borde fan starta debatt om detta, så jävla sjukt.
Och speciellt om så onödiga saker att man bara kan skratta åt det.

Ska fortsätta lyssna på lil wayne i mina öron!
Xoxo

Kommentarer
Postat av: lina

jag kinda håller med

2008-03-11 @ 23:32:23
URL: http://tjjugge.blogg.se
Postat av: Anonym

skitsöta klänningar. varifrån?

2008-03-19 @ 22:36:23
Postat av: Hypnootiq

dom är från ginatricot :)

2008-03-19 @ 22:41:16
URL: http://hypnootiq.blogg.se
Postat av: M

du är snygg i vilken klänning som helst love uuu

2008-03-26 @ 11:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0