Kallt men varmt?

heeey youuu!

Sitter med täcket runt om mig, jag fryser men är varm samtidigt! Och jag är fortfarande sjuk och det är sååååå jobbigt. Mamma tror jag börjar få öroninflamation men tror inte det (hoppas inte det!) för jag har så ont i öronen.
På tal om öron (hahaha) så fick jag mina efterlängtade örhängen igår :)

I love them!



finns på cocoo.se


Jag försöker såååå mycket att leta efter ett jobb.
Vill ha extra pengar och lära mig ansvar, jag vill inte slösa min tid på att inte göra något när jag kan göra något bra i livet!?
Det suger att vara 17 år, jobbigaste åldern, dem kräver att jag är 18år på nästan alla ställen där dem behöver.
Man längtar bara efter 18 års födelsedagen, körkort och allt såå soft!
Måste börja övningsköra oftare ush haha..
Ifallafall, om ni vet någonstans när jag kan få jobb så säg till mig direkt plz :)


Okej..är det bara min blogg som är jättetrög?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0