I stan

Heeej

Började skolan kl 11.00 och slutade runt 11.40, en lektion onödigt men jiaa..Efteråt åkte vi till biblan och lånade en engelsk klassiker (som om jag oorkaar).. Sen gick jag och hittade jackan som jag ville ha, provade den.
Såhär satt den

image82

Den ser lite ut som en morgonrock men samtidigt snyggt. Jag har besluts ångest. Den är rätt så cool på men den är tunn, när kan man använda den i sverige engentligen? Vinter Höst & Vår är ju iskallt och sommaren är ju (oftast) varmt. Hmm..

Kollade även på  en massa skor, jag blev kär!!!

image85

Så sjukt snygga, jag är fast. Höll mig från att köpa dom oh ångest..
Men jag köpte iallafall (äntligen) en grön jacka från H&M och fyndade bikinis för 15 kr (haha!)
lägger in bilden straxx!


Provade en massa rosa skor bara för att jag väntade..


För mörk i den rosa färgen och för liten klack (jag vill också ha runda)

Gillar inte klacken (+ vill ha stängd sko där framme)


Fikade på espresso och sedan åt jag chili cheese på burger king, gottiis!




Kommentarer
Postat av: dajana

NOOOOOO du får inte köpa dem vita jag åsg dem först:@ hihihih

2008-04-02 @ 14:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0