Hej bloggis

How ya dooiin? :)
Har städat hela mitt rum där uppe nu, fixat soffan osv.. men det är inte helt klart än. Blev för trött så nu sitter jag här och dricker mitt goda te höhö.
Jag hoppas jag orkar och kan gå ut ikväll, var spelar ingen roll för mig måste bara ut.
Jag är fortfarande sjuk! Men måste verkligen gå ut, har varit hemma hela lovet.
Vi får se hur jag mår om en stund, annars får jag ruttna hemma igen.


Kollade på blondinbella @ youtube och hon stod och flasha sig med en stor mink jacka.
Hon sa till och med "här står jag med min minkjacka" - något i den stilen
Jag säger bara FYF*N...
Är det bara jag som aldrig tänker bära päls?

image65


Bloggis senis! Pussssssssss

Kommentarer
Postat av: Zena

love your outfitt !

2009-01-21 @ 18:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0