Utedag

Haha skulle nastan borja skriva engelska nu. Har redan vant mig, skitkul. Kom precis hem. Varit i ett kopcentrum som var utomhus, hur vackert som helst och bra priser, det ar ju jattebilligt har. Jag kopte inte mycket eftersom det var forsta stallet vi har hunnit ga till. Solen kom fram, jattevarmt!
Jag gick in i forever21, det var jattestort men enligt dom var det en liten Forever21, jag trivdes dar som en fisk i havet haha!!!
Tyvarr sag jag inte direkt sa jattemycket klader som finns pa hemsidan. Det ar inte direkt samma saker. Men det fanns fina klader. Jag kopte skor for 120 svenska kronor, alltsa i forever21!! Sa sjukt snygga alltsa!! Och en Adidas Kofta fran adidas, pa rea for cirka 300 svenska kronor, sjukt billigt for dem kostar typ 800 dar i Sverige. Vi at Burritos, mexikans typ mat elr ngt. Det var inte det godaste men.. haha.. Imorgon ska vi till Disney Land som inte alls ar langt harifran.

JUSTEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!! OOOMMGGGGGGGG! snalla nagan SKJUT MIG???????
Min bror och hans flickvan bor i Hotell mitt i Los ANgeles, alltsa mitt i stan. Och dom har redan sett kandisar.
GIssa vem som var i ett kopcentrum samtidigt som Min bror och hans flickvan var daar?
eee.. Jo CHRIS BROWN och RIHANNA. Min bror handlade i en affar dar borta och horde kassorskan saga Chris brown was in this store, hes here noww! osv. Sa blev min bror nyfiken och fragade om det var sant och hon sa yes, he went upstairs. S[ sprang dom runt och leta runt hela stallet men dom var inte dar. Gud sa fort dom beratta det borja jag typ grata, jag holl mig. Men det kom tarar. Chris ar i L.A??? JAAGGG ar i L.A??? Jag vill stalka mig typ NU!!!!!!!!!!!!!!!!! OHHHHH!!!!!!!!!!!|

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0