helo

hejjj! Ar jatteseg med bloggandet men har direkt inte haft bloggsuget... Har gjort sa mkt annat..orsaken till varfor jag inte skriver sa mycket  ar for att jag inte har sa mycket tid har eftersom vi gor saker varje dag + att det ar saa jobbigt att skriva med mina pabyggda naglar haha.. Sowwyyyy...
Hur mar ni? sjalv mar jag jattebra.. bara lite uttrakad.. Har aldrig varit det har.. forsta gangen for vi sitter hemma..Vi ska grilla majs nu iallafall..mumssss..
Skorna som jag velat ha sen forsta dagen ligger pa rea, och jag saa hoppas att dom finns i min storlek nar jag har tiden att springa efter dom!

Funderar pa att flytta hit. Mitt liv ska vara har. Inte i sverige. Min bror akte hem for nagra dagar sen och det forsta han sa till mig nar han kom fram var: Tannaz gor mycket, ha sa kul du kan, sitt inte hemma, jag har redan angest har borta, finns inget att gora.
Jag vill inte komma hem =( En vecka kvar har.. Stormtrivs. jag vill ha en liten lagenhet mitt i LA medan min familj vill ha en stor villa i OC..  haha ah det duger med.. jag menar alltsa lagenheten i LA ska jag ju bo ensam pa.. Och det ar anda 30 min mellan oc o la. det duger =D.. Klarar inte av att vara langt borta fran min familj.
Min familj vill mer an mig haha.. jag ar sa van vid Sverige och allt.. och BORJAR vanja mig har borta.. men ar fortfarande inte sa jattevan..

Var i OC fair tivoli for 2 dagar sen. Akte de laskigase karusllerna =) wie roligast.. Och ja antligen hande det lite nytt, fick ett gott smile! haha..

Var i universal studios igar for andra gangen, det ar sa underbart darrrrrrr.. ohh vet ni vad, vi var i desperate housewifes gatan, sag alla fina husen och den gatan ohh sa sjukt coolt. fotade.. jag far lagga in bilderna nar jag ar hemma for det ar sa segt har!

Puss pa er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0