Rihanna / Shoppa?

Hej, allt vääl? Själv mår jag helt ok, tuggat för mycket tuggumi, får inte nog av det konstigt nog haha!
Jaa äntligen fått biljetterna, vi åker till USA denna sommaren, är så glad och längtar sååååå mycket!
Idag fick jag hem chris brown biljetterna, sååå glaaaaaaad!
Vill också se rihanna, men nej börjar ogilla henne nu (fastän jag gillar henne).. Hon och chris brown = sant? Nej vill inte ens tänka den tanken!
På tal om Rihanna tycker jag att hon börjar bli lite skum (men jag gillar/ogillar henne ändå) måste jag bara lägga upp några roliga bilder på henne.
 
Jag sååååååå ogillar hennes nya hår/frisyr. Passar inte hennes ansikte alls, vad tycker ni?

Idag var jag i Burlöv köpcentrum med mamma, hittade äntligen schockrosa skor som jag nog kommer köpa! Och en jäätttefin klänning som tyvärr inte fanns i min storlek i svart utan bara i grön men det ville jag inte ha. Så jag måste nog gå till alla H&M i Malmö.
Vilken av dem tycker ni? hjälp!





Skulle gärna vilja ha dem här till sommaren! såå snyggga!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har dom rosa biancoskorna =) dom e fabulous!

2009-01-05 @ 02:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0