Protest.



Oh, har försökt sova, vila, få massage - men huvudvärken går inte över.
Och jag kunde inte ens somna.. Vad händer med mig!

Sitter & lyssnar på Kanye och njuter och har fortfarande grov huvudvärk.
Planerar allt som händer i mitt liv de månader som kommer, och jag tror det kommer bli super!

Juste, 10 dec (kan ej tid och plats, han ej kolla) är det protesttåg
"förbjud sexuella övergrepp på djur" och jag har funderat över att gå med i tåget (för första gången protestera)..
För detta är ett känsligt ämne och jag är såååååå emot dem äckliga sviniga (hoppas ni dör)
gubbarna som ens kan tänka tanken att göra något sånt.

Kommentarer
Postat av: Lejla

svar: min klänning jag hade på mig kommer från Monki :)

2008-12-08 @ 23:32:06
URL: http://livetenfest.blogg.se/
Postat av: sophie

Svar: Den är riktigt snygg, den kommer ifrån Nelly :)

2008-12-09 @ 15:29:29
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Eftersom du har skrivit om protesterna mot sexuella övergrepp mot djur förmodar jag att du är lite intresserad av djurrätt. Jag vill hjälpa dig att öppna ögonen lite mer och hänvisar därför till ett bra blogginlägg skrivet av per-anders svärd där han bland annat har laggt in ett citat, "Det finns redan lagar mot djurplågeri och därmed skulle en lag mot djursex enbart bli en moralisk markering.

Problemet är att det då fortfarande är tillåtet att döda och äta upp ett djur vilket borde vara värre än att ha sex med samma djur?

Resultatet av en lagstiftning skulle kunna bli att man kan döda ett djur, ha sex med det och sedan äta upp det, allt fullt lagligt utom sexet... som då dessutom skulle vara en form av nekrofili..." Här finna länken till hela inlägget: http://peranderssvard.blogspot.com/2008/11/stoppa-sexuella-vergrepp-mot-djur-drick.html . Ha det bra, hoppas du läser.

2008-12-23 @ 16:20:15
Postat av: Anonym

"Det behövs inte många nya veganer för att göra större skillnad för djuren än alla lagar i världen mot zoofili någonsin har gjort."

2008-12-23 @ 16:22:04
Postat av: Tannaz

DJUR, ja Djur det finns miljontals sorters djur. Har du funderat over vad for djur? i nastan hela varlden forutom kanske Kina ater man inte HUNDkott eller KATTkot, delfinkott osv osv. Jag ar sjalv javligt kanslig nar det galler kott. Det ar ett stort problem for mig. Men jag accepterar INTE att ackliga manniskor ska ha sex med hastar och hundar. Kossor och grisar ar val lika daligt men folk har sex med hundar och andra djur som man normaltvis inte ATER. Jag ska lasa det nar jag kommit hem, jag ar inte i sverige:). Tack

2008-12-23 @ 17:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0