Ouwiie!



Fastän jag precis åt i skolan åt jag ändå en
crispy chicken hamburgare (oh gott!!!!!).
Väntar på C, ska åka o handla mat (till henne!) och sen åka hem
till mig för att plugga Psykologi :).

Jag längtar till helgen!

Fredag
Fashionista
Buddha lounge 23.00 - 03.00
18+
Dj är Andreas Agurré
Kvällen erbjuder modevisning, tävlingar och
överraskningar (från bl.a Top shop!)

Så hoppas vi synes där hihi..
Efter Fashionista rör vi oss kanske mot Hipp för att festa vidare! wio

(klicka på bilden)


Lördag
S 19 års fest med massa mat och mingel,
efter det rör jag mig mot Trey songz konsert!!!
Oh o ho hohhh jag kommer typ så svimma tror jag!!!!
Trey songz blöööööö så bra,
så fin röst, så perfekt (inte mer än chris brown såklart)..
Men ah det kommer nog bli varmt där inne ;)..
Syns vi där med?
Biljetter finns på ticnet.se! (18+)


Kommentarer
Postat av: amanda

kommer du in där;)

2008-12-09 @ 18:35:58
URL: http://metrobloggen.se/amandaandersson
Postat av: alma

svr: taack :D

2008-12-09 @ 21:54:45
URL: http://almass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0