Iran part 2

Heej underbarisar.
Jag borjar med att saga, vet ni hur tjock jag har blivit? :( har Irans godheter att skylla pa. MEn nar jag kommer hem ska jab bli gammla tanbananaz igen!
Jag saknar er, era kommentarer made my day!
VI kom hem igar fran shomal (norra iran). Vagen dit ar hemsk.. Aker pa bergen precis vid kanten ahhh varje gang bussen svangde bad jag till gud. Tank om bussen valt.
Det varsta var alla hemlosa hundar jag sag pa vagen dit. Fick ont i hjartat varenda gang och mina ogon fylldes med 45 ton tarar. Hade vi akt med bil hade jag tvingat dom stanna och gett varje hund mat och lett dom till ett stalle dar dom kan vara.. ush sa jobbigt det var.. Hoppas dom klarar sig... det finns ju folk dar och mat osv som dom har menmen..
Hur maar niiiiiiii mina vannerr????
Vad goor nii, vad har ni gjort under helgen?
Dagen innan jag kommer hem (29e) ska jag fixa mina ogonbryn har, supernice!
OCh nasta gang jag aker till iran ska jag operera mina ogon sa jag slipper ha glasogon och linser mer. wiieeeee..
PUssss

Kommentarer
Postat av: shappe

gör det tannaz . min mamma gjorde det och hon är super nööjd puss.

2008-12-23 @ 22:57:10
Postat av: Daniella

hahaa vaaa glasögon e de snyggaste som finns (H)

2008-12-24 @ 00:01:22
URL: http://deelicious.devote.se
Postat av: Hanan

Där ser man... :)

2008-12-24 @ 22:06:52
URL: http://metrobloggen.se/hanan
Postat av: Madeleine

God jul!

2008-12-25 @ 19:02:56
URL: http://jennybe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0