Hi hater u see me ? i see u!



Hej undebarisar, och ni haters som måste älska mig
så pass mycket för att ni ändå läser min blogg dagligen.
Någon kommenterade något med euw blablabla att jag spyr.
Jag hoppas veerkligen att du spydde haha, det glädjer mig.
Som Kissie sa, "När jag såg att folk redan hade börjat hata mig och visade sin
avundsjuka sade jag till mig själv, jag är känd nu!".. höhö

Hmm, vad annars som jag kan dela med mig.
Helgen var underbar men samtidigt helt fel helg för mig.
Jag har så fina vänner :) hihi


Jag har även fastnat får Tokio Hotels låtar, shit pommfritt vad underbara..
Älskar sån typ av rock, Typ som Linkin park & Evanecence
(elr ja hur dem nu än stavas)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0